孟瑪斯 ( ⬅️ 微博同 )
※行於荊道多年的文手。
※目前主力:SxF勞約、
SD牧仙、進擊萊讓,
FGO蒼銀弓騎etc…

{{ 西皮潔癖.請勿KY ⬅️ }}

Shooting Star - Tom Tyler

《Das Herz》系列圓滿完結了 (=W=.)**

第五章的糖度簡直是500C.C., 500% (笑)
開頭的歌詞引自這首歌,現在簡直無法直視歌詞了 (乃們懂的w)

以肚臍發誓我真的是在自己的文完結之後才初次看到MV啊XD!!
……MV結局真是有愛的狗血,對我這種老梗人而言太受用了//////
(把MV男女主角換成元首與小雞,主唱換成燈也超合適 *電成灰*)

Tom Tyler - Shooting Star
作詞/曲:Tom Tyler
翻譯:孟瑪斯

There's a message here for you
Of all the moments we've been through
A kind of picture, kaleidascope
Sometimes of fear sometimes of hope
And it says, Don't you break my heart
Or let me fall apart

這裡有一份給你的留言
來自我們共渡的每個片刻
一張照片,或者萬花筒
有時是恐懼 有時是希望
它說著,你是否會令我心碎
或是讓我崩潰?

I could be your Shooting Star
Take you through the night so far
You know it's in our hands this time
Babe I'm on your side I'm on your side I'm on your side

我能成為你的流星
帶著你跨越黑夜遠去
你知道此刻只存於我倆手中
寶貝 我在你身邊 在你身邊 在你身邊

So we broke it before but we didn't look back
Are we so sure that we didn't want that
We'll start it again right from the top
No mistakes this time we won't ever stop
Baby dry your eyes and just look up
I won't break your heart
Or let you fall apart

我們曾經鬧翻了 但我們並不拘泥於過去
我們是否太過認定自己無需如此
我們將從頭開始
這次不再犯錯 不再停頓
寶貝 擦乾你的淚眼並抬頭看著我
我不會令你心碎
或是讓你崩潰

I could be your Shooting Star
Take you through the night so far
You know it's in our hands this time
Babe I'm on your side I'm on your side I'm on your side

我能成為你的流星
帶著你跨越黑夜遠去
你知道此刻只存於我倆手中
寶貝 我在你身邊 在你身邊 在你身邊

评论
热度(3)

© -荊棘海- | Powered by LOFTER